جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

NEMOJ ČEKATI

Ibrahim Ibrahimovic

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

 NEMOJ ČEKATI

 (Rima na I)

Nemoj doći,

nemoj čekati,

nečeš me dočekati,

vani

kiši,

ne mogu izaći.

I

vjetar zviždi,

vjetar ludi,

mis'o moju odnosi,

tamo gdje si?

Mog'o bih ti reći,

tamo ne idi,

gdje bi mogla mene sresti,

ne mogu ti kao lani,

crnu kosu mrsiti,

u tvoje se zjene upiti,

jer vani

kiši,

pljusak je pravi.

Mog'o bih ti noćas reći,

u snovima mi dolasci neki,

dolasci što nisu tvoji,

sudbina mi kapu kroji,

bliski

kraj u duši,

a duša se kraja boji.

Ali

vjetar zviždi,

vjetar ludi,

mis'o moju nosi,

tamo gdje si.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *