جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Ibrahim Ibrahimovic

OTKAD SE DRAGA

NA AHIRET PRESELI

 

Autor :Ibrahim Ibrahimović

Vareš Majdan, Bosna i Hercegovina

OTKAD SE DRAGA

NA AHIRET PRESELI

(Rima na I)

Otkad se draga

na Ahiret presali,

ništa me više ne veseli,

moji su pogledi,

mutni,

svi

dani,

tužni,

nemogući,

oblaci

sivi,

sunce skrili.

Otkad se draga,

na Ahiret preseli,

u mojoj sobici,

hladni su zidovi,

svi

dani,

bez nje su prazni,

nema njene pomoći,

nena drage,

vatru da naloži,

svi

moji

pogledi,

uprti

su prema našoj slici,

meni

starost ne da ustati.

Na ulici,

sam' sam,

u mnoštvu ljudi,

u mojoj avliji,

nestali

su golubovi,

nema drage

da ih hrani,

i mravi,

nisu na hrani,

u mojoj niši,

žohari,

i miši

otišli,

sve su pojeli.

U mojoj sobi,

najdraži

cvjetovi,

svi

se osušili,

nisu zaljevani,

otkad draga preseli.

Moju pudlicu su otrovali,

moji dušmani,

na uzici,

ne vodim je vani,

da piški,

da kaki.

Ne mogu disati,

ovo malo starosti,

samo traži,

zrak čisti,

nema drage

prozor da otvori.

Opet neću

svu noć zaspati,

opet ću dan

budan dočekati,

opet ću kahvu jutarnju,

sam popiti.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *