جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emilija Vasiljević

SLUTNJA

Zanoćili smo, bijeli, pod

pahuljama milovanja.

Gledao si me

i u jednom trenu,

tek drhtaj dugom,

osjetih kako ti pogled

prolazi-

kao da sam bijeli čipkasti zastor

na oknu nekog prozora-

pa sam se

pod tišinu tvoju

još dublje zavukla.

Ni treptaja.

Ni daha.

Samo taj pogled.

Koplje lovca na odlasku

plače nad srcem srne.

Strijela dječaka,

na tetivi uzdahom napetoj,

plače za pticom, u krošnji

milovanja zapletenoj.

Udisaj,

izdisaj

i lepet krila ptice.

Na dlanu, slani trag noćašnje suze.

U oku, sjena vjetra i odsjaj moje slutnje.

Rastanak, još neizrečen,

poput ranjene zvijeri

nad slapovima

lavande

zavija.

To je samo pogled.

-Vjetar mi misli raščešljava.

Ema Emilija Vasiljević: „blues jednog odrastanja“

Pula-Croatia


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *