جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Uzmi srecu u svoje ruke

Zarobio si me u svojoj dusi,

Pa mi nikako maknuti nedas.

Tebe nije briga kako se osjecam,

Vidis a pravis se da nista ne znas.

Pusti me da patim kao sto sam naucila,

Ne krivim te ako milosti nemas.

Ako su tvoje emocije izblijedile,

Ti sam sebi pakao spremas.

Ja sam i onako naucila da prastam,

Takve su prave navike moje.

Necu ti smetati oslobodi se mene,

I slobodno zaboravi nista nije tvoje.

Nisi ti jedini sto neznas za srecu,

Ali se nemoj nikad kajati.

Sad sto izgubis a bilo je tvoje,

Nikad mu se vise nemozes nadati.

Uzeo si srecu u svoje ruke,

Mislis da se mozes ponositi njome.

Vidim da te boli al krijes,

Sto nebih pozeljeo sebi ,nemoj ni drugome.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *