جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Dali pravis greske

Rekose mi da mi neces doci,

A ja sam se uzalud nadala.

Pored rijeke gdje se sastajasmo,

Da mi neces doci nisam znala.

Ja te cekah ti se ne pojavi,

Sta je razlog mozes li mi reci.

Da te srce za mene ne veze,

Ono nece mene da usreci.

Razmislices da li pravis greske,

I da ces se pokajati zato.

Ti bas znades koliko mi vrijedis,

To je tebi od uvijek poznato.

Nadaces se I ti nekad meni,

I ja cu se vazna napraviti.

Necu vise slusat srce svoje,

Kao tvoje sto ne slusa I ti.

Neka mi se raspukne na pola,

Kad bas neces da ga pravis srecno.

A ti svoje kome hoces podaj,

Neka ti ga ona cuva vjecno.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *