جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Nije mi tesko

Cekaj me tamo gdje zelenila ima,

Gdje zelena trava dusek nam sprema.

Ja cu ti doci  bosih nogu,

Po travi gazit nista ljepse nema.

Nije mi tesko za tebe nista,

Ljubav je jaca od svake stijene.

I ti si duso mehkoga srca,

I ti bi isto cinio za mene.

Budimo sami u toj tisini,

Da samo cujem uzdahe tvoje.

I mirese raznog poljskoga cvijeca,

To ce mi ispunit sve zelje moje.

Zelena trava cvijetovi njezni,

Naj ljepse nesto sto dusu krasi.

Uz miris ljubicica I jorgovana,

Ljubav nikad nece da se gasi.

Dusu mi opija zelena livada,

U njoj mi nikad umora nema.

Svaki cvijet ima svoje cari,

Tu nam ljepotu priroda sprema.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *