جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ponice pero I parce papira

Cucala sam negdje u mraku,

U dubokoj tisini potpuno sama.

Nisam se smjela nikad pojavit,

A mastala sam otim godinama .

Mislila sam da vrijednosti nemam,

I ako sam je od svakog krila.

Dusu mi stezalo da je pokazem,

I jednog dana to sam ucinila.

Pero mi je bilo u svakom djepu,

I parce papira uvijek nasarano.

Al kad ti niko podrsku ne dade,

Ostade sve u zemlji zakopano.

Ponice jednog tmurnoga jutra,

Moje pero I parce papira.

Posuse slova sirom  sv ijeta,

I moja dusa nadje sebi mira.

Obasja sunce I one ljude,

Koji potpuno izgube nadu.

Poruku saljem svima sto ih I'ma,

Uvijek ce uspjeti neka znadu.

Autor :Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *