جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emilija Vasiljević

Sezona ruža

Pjenušave strasti

u čaši vina ispijam.

Uzburkano more

za postelju pripremam.

Olujni vjetar mi pokrivač,

nevolja bijelo uzglavlje.

I sve je u meni.

I sve je u meni.

Od gorčine pelina

do slasti mladog vina.

Od jasnih misli azura

do privida,

nespokoja,

sivila sura.

...

Volim, a ne molim.

Ruke još pamte dodire,

i kada tebe izgube.

Znaju da grle.

Noge su zvuk bosih stopala

na stazi pošljunčanoj

zapamtile.

I sve je u meni.

I sve je u meni.

...

Korak po korak,

pošljunčanim sjećanjem

za tvojim tragom

silazim.

Dodir po dodir,

za tvojim rukama

u ružičnjak nježnosti

ulazim.

Ispod duge nemira

do tvojih zagrljaja

stižem.

Pjenušave strasti,

kao nekada,

u čaši vina ti nudim.

Duša pamti.

...

-Ne brini!

To je samo sjećanje.

Bila je sezona ruža.

Sezona ruža je bila

i nisam mogla zaspati.

A nisam znala moliti.

© Emma Emilija Vasiljević, Pula-Croatia


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *