جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ti si svoje suze sigurno sacuvo

Posalji mi suze da mi miju lice,

Jer moje su davno svoje iskapale.

Cekajuci milost da me pomiluje,

I vise in nema potpuno su stale.

Sanjima sam cesto kvasila jastuke,

Umivala lice I ko vodu pila.

One su mi nekad grlo orosile,

I danju I nocu njima se kitila.

Ti si svoje suze sigurno sacuvo,

I tvoje je srce jace od celika.

Ja to nisam nikad mogla uciniti,

To je moja stvarno greska prevelika.

Djelila  sam srecu da usrecim druge,

Oni su se samo time ponosili .

Ne vidjese nikad kako meni bijah,

Zato su mi svaku suzu potrosili.

I ja sam  se  zato  u  te  pouzdala,

Svaka tvoja suza dobro ce mi doci.

Trebaju mi one da mi kvase lice,

One ce mi pravit drustvo u samoci.

Author :Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *