جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emilija Vasiljević

ŽEDNE RUKE

Kad sam ti priču

o leptiru pjevala bijelom,

kako je s cvijeta letio cvijetu

-leptira da li si poznao tog?

Znaš li da ti poklonih

sve pjesme

što sam ih pisala o tebi

iako te još znala nisam ?

Kad sam ti pričala

kako je lasta drhtavi par

svoje gnijezdo svijao malo

-laste da li si prepoznao te ?

Otvori svoje ruke

kao bijela trešnja latice

i uzmi

jedinu pjesmu koja

za tebe

u mojim njedrima zrije.

Kad sam te molila

da ne žuriš prije mene,

ispod tuge nepostojanja

- nisi me čuo.

Ostale su

samo moje žedne ruke

da na raskršćima

od nepoznatih

kapljice nježnosti prose.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *