جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Njegova cu biti

Zanese me sa svojim ocima,

Podize me do neba visoko.

Kako me bih moja mila Majko,

Kada vidim ja njegovo oko.

Njegov sarm me zaledio cijelu,

Al I stav mi njegov mnogo prija.

Njegova cu biti samo Majko,

Dosta sam mu slicna tako i ja.

Dusa mu je mehka kao svila,

Snjome me je svuda omotao.

Srecnom me je Majko ucinio,

Ko da mi je svo bogastvo  dao.

Ljubav mu je bogastvo  naj vece ,

U njoj mi je zivjet naj milije.

A tek srce kako mu je njezno,

Ja se pitam gdje je bijo prije .

Postovanje nema svako tako,

I naj vecu ocjenu mu dajem.

Ni ljubavi bez tog nece biti,

Ni malo se zbog toga ne kajem.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

22/4/2022

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *