جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

BUDI MI

Budi  mi Svjetionik

koji će mi dati znak,

doplovit ću sa brodicom

udahnuti morski zrak.

Osvjetli mi more,

na usnama mojim

pitanja,ćutanje do svitanja.

Budi kompas patnji,

koji vodi do tebe,

jer koliko ljubav voli,

tol'ko može i da boli.

Budi živo blato jada

i čemera duše moje,

utopljenik mog vremena

koji boji sive boje.

U blatu mi dušu traži,

ništa drugo sad ne važi,

dok se plačno oko suši,

ljubav može da uguši

mene.Ispod moje crne sjene

ploveći ti dušu tražim,

prazne mreže ljubavi

bacam, sama sebi

bol ublažim.

Nadam se da ću te

do smrti pronaći,

da budem postelja

vječna tvoja,

a ti ljubav, od stotinu

duginih boja,

nemirna, moja..

..emma..


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *