جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zoran Radosavljevic

DUŠA



Duša mi je satkana od boravišta ratova, revolucionara, sanjara, pesnika, viteza, slikara, spaljenih biblioteka i istrošenih senki... Snovi mi se ušuškaju pod čempres života uz smeđocrvenu koru i tvoje slike prelepe, odatle ih otera samo miris kafe kad otvorim oči... Noću kad se sve jače oseća. .ja pustim dušu na papir. . Nikada nećeš razumeti tu prazninu u mom srcu. Nikada je nećeš znati . Nikada nećeš razumeti tu maglu u mom pogledu. Kad odlutam, kad zastanem u pola reči, u pola koraka. Uvek ću ti ostati daleko. Uvek ću ti odgovoriti : "Nije mi ništa." A svašta mi je...fališ mi... Ja sam mangup,princ blatnjavih čizama,kralj bez lente, kralj noći đžentlimen i večito dete.Ti si najlepša princeza,lepotica iz sna i derište kao i ja... kao kad zaroniš do dna mora i samo kamenčić uzmeš u dlan, tako ti započne poneka zora, tako ti završi poneki dan... Ja živim gde zvezde tkaju sag od srebra, i nevinošću sja moje lice ...Zarobljen u kandžama zivota. Sa peharom u ruci trčim kroz pakao. Sa verom u sutra i sa srcem u grudima, kao poslednji naivac živim...

Ne mogu ja, dobri čoveče, ozdraviti, jer ja nisam bolestan nego sam ovakav, a od sebe se ne može ozdraviti

Zoran  Radosavljević


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *