جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

Zylfo Goxhari

ËNDRRA E NASTRADINIT!

Kush nuk e njeh Nastradinin,mitik dhe nëpër përralla,

Ashtu zhele-zhele,e shtynin poshtë e mëposhtë,

Ç'të bënte,i dukej ëndërr kreu i qoshesë,

I pari i mëndjes në krahinë,se donte as fshati as mëhalla!?

E shikonin si një Balo të larosur,Nastron mëndje trëndafil,

Një ditë dikush i fryu në vesh,a ëndërr pa,

Festonte ditëlindjen vajza e mbretit,qethi mjekrrën,

Veshi kostum,u parfumos,po svuri maska siç bënë disa!

E pritën me salltanete,mirë se erdhe,fisnik,

Që në portë e kuptoj, le të jesh kokë bosh,kostumi  Kostumi ha bisht,e thelë përmbi bisht,

Kur e pa vajza e mbretit ndjeu marramendje,

Krekosur në krah të mbretit, e pyeti mbreti nga  cila kasaba na vjen  o fisnik?!

Nastradini s'ishte mësuar me ballo me maska,

Me fjalë priste hollë jo me të trasha,

Trokiti gotën mbreti:-Të gjithë hapni veshët dhe dëgjoni,

Vajzën e kam të bukur ,vajzën e kam në moshë,

Kush më bje një litar rëre do t'i them t'a gëzosh!

U mblodhën princërit,veshur me kostume ari,

Nastradini s'fliste, me duart kryqëzuar mbi gjoks,

Vështronte qetë,princat jepnin e merrnin,

Thuaj thurnin  litarin me duar e me këmbë,

Ç'desha që erdha ,këta janë të gjithë,kokë bosh!

Hiqini maskat tha mbreti,zbulojini ato fytyra,

Jam lodhur nga fjalët nëpër gojë, kush e do princeshën,

Më sillni litarin e juaja është çdo gjë e imja,

Dhe atë për bir do t'a njoh!

Askush s'fliste,princat ishin mahnitur nga bujaria,

Nastradini trokiti gotën t'a dëgjonin:

- O mbret na jep mostrën,litarin e bëjë vet,

-Hajde birë ç'e mirë të solli,t'a gëzosh princeshën,

Ti gëzosh të gjitha sarajet e mia!

Nastradini vështroi kostumin,t'a puthte si bënin buzët, ç'të puthte një copë cohë,

Më mirë tha po puth princeshën,po s'më kuptoj,

Kemi kohë,as bukuria dhe pasuria e saj s'vlejnë,

Sa mënçuria ime,vjen një ditë dhe fjalën e gjejmë!

Dikush e pickoj në vesh,hapi sytë,mos ish në ëndërr,

Apo dikush i tregonte ndonjë përrallë,

I ra dy- tri herë me gisht kokës,mëndja ish në vend,

Dhe pse në ëndërr ,unë e mora princeshën,

Le të thonë për mua, Nastradini është i marrë!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *