جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Gradicemo bogastvo u dusi

Uvijek mi je govirila majka,

Gledaj duso kom ces srce dati .

Nemoj da te neko razocara,

Uvijek gledaj da ti on uzvrati.

Nemoj gledat bogastvo ni dvore,

Gledaj dusu i karakter pravi .

U cemu ces uzivati casno,

Zivot ce ti dobrim da napravi.

Necu majko takva sam ti i ja,

Jer si mene takvu odgojila.

I ja njemu sve svoje poklanjam,

Da bih njega srecnim ucinila.

On ce meni uzvratiti isto,

On me voli nemoze bez mene.

Bogastvo je u ljubavi nasoj,

I nama su zelje ispunjene.

Gradicemo bogastvo u dusi,

I nedamo da ga uzme iko.

I on ce se pridruziti meni,

On je sa mnom odavno naviko

Autor: Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *