جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

Zylfo Goxhari

KË TË PYES MË PARË?!



Ç'ke moj Shqipëri që të loton syri?

-Për djemtë dhe vajzat me aromë bliri,

Pa shiko oborret, s'ka më lule dredhe,

Kanë rënë dhe portat,po dalin themelet!

Pyeta trëndafilin gonxhet pse si çel?

- Kush do më këputi,kush do t'u marrë erë,

Të gjithë po ikin,po mbinë vetëm ferrë,

Trëndafili i egër,doli mbi të tjerë!

Pyeta borzilokun pse nuk lulëzon?

- Kush do më këputi, të më bëjë tufa,

Lëndinat po thahen,s'ka lule të buta,

Po kthehen në djerrë,të jetojë veç skuta!

Pyeta menekshenë pse ndryshove ngjyrë?

-Kush do më mbledhi ,të më bëjë kurorë,

Jam shumë e drobitur,u ngelem në dorë,

Më mirë mos më njohin,se t'më përgojojnë!

Pyeta manxuranë ç'halle të  kanë zënë?

-Prit të mbarojë vallen,se sheh si jam bërë,

Do zhdukem dhe unë,s'rri më dot në këmbë,

Edhe hija ime u duket e rëndë!

Pyeta thëllëzat,s'këndoni si më parë?

-Më vështroj plotë sytë,më foli ngadalë,

Jam thëllëza e malit,s'jam mësuar me fusha,

Ku të pi një gllënjkë,u tha gjurmë mushka!

Pyeta rininë,pse ikni,s'u dhimbset vatani?

-S'po ikim se duam , po ikim nga halli,

Këmbët do shkojnë para,koka do rrij pas,

Zemra do qëndroj, të na shuaj mallin,

U mbush vëndi hjiena, të hanë për së gjalli!

Pemët ngelur bosh,degët pa bilbila,

Rrëzat pa thëllëza,dallandyshet ikën,

Tokën po e vrasim,po vazhduam kështu,

Shqipja do jetoj , vetëm në legjenda,

Do flasim me shenja,pa fjalë e pa emra!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *