جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Neko nezna

Dusa  tvoja zape mi za oko,

A nikako ja to nisam smjela.

Sto sam tako posebna od sviju,

Ja sam tvoju dusu zavoljela.

Sto sam tako ja posebna zena,

Ja na srce I na dusu padam.

Sve ti djaba to bogastvo tvoje,

Uopste se ja tome ne nadam.

Sama sebe osudjujem nekad,

Sto u svakog imam povjerenje.

Neko nezna isto da uzvrati,

Samo mozes dobit sazaljenje.

Nebih smjeli dozvoliti sebi,

Da nas neko u tim ne razume.

Mozda nece ponos mu je velik,

Ili mozda on to I ne ume.

Nikad nece zadovoljan biti,

Ako nesto ne promjeni svoje.

Nerazumi kolke su mu greske,

Tako rade koji se ne boje.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *