جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Štefica Karaševac

Ogledalo

Ogledalo, zar i ti da me gledas dvojno

Sa obe strane posve kriva slika

Suzno oko, mutno, nespokojno

Svud odraz iskrivljenosti moga lika.

Rugas li se suzama stvarajuci maglu

U njegovom pogledu nisam vise ista

Vidim sebe ispraznu ko u praznu staklu

Ni njemu ni tebi nisam stvarno bliska.

Maramica sa dva lica a obraz od stakla

Tko sam, sto sam reci ti u stvari

Doveste me pravo do mirakla

Ruba pakla, neumitnom dvojnoscu u glavi.

Ogledalo jesi, a on stranac, mirror

Srce mi razbi, rasu se ostra srca

Pomislih naivno da oboje ste zivi stvor

Nestvarna slika, iskrivljena prica.

Laskavo dvojis i ti dok stojim tu po svom

Trazeci sebe, dio svoga stvarnog lika

Kad i ti puknes od licemjerstva, nastat ce lom

Sedam godina nesrece, jadna zivotna slika.

Stefica Karasevac, Croatia, Australia, 6/4/2022


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *