جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

PUSTOŠ I NADA



Oko mene i u meni

ogleda se tama,

stojim sama,

tračak svjetla gledam

ni uzdaha nedam,

a ni jednu suzu,

samo suzu jednu,

bistru kao izvor

sa kojeg sam pila,

želim da se tvome

ja svitanju predam

u nebo se vinem

presretna i čila.

Sa zvijezdama pričam

ponavljamo znanje,

Suncu ruke pružam

i željno te čekam,

razmišljam o nama

i kakvo je stanje,

u te bolne misli

spustiti se nedam.

Pusto je i prazno,

samo jedna zraka,

dotiče mi dušu

vadi me iz mraka.

Iz daljine čujem

neke čudne zvuke,

vidim tvoje ruke,

cujem kako dišeš,

znam da si daleko

samo vjetar može,

dotaći ti lice

i moju poruku

dušom napisanu,

jednog divnog dana

šapnut će ti ptice..

...dali je grijeh voljeti te..

...emiliy...


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *