جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Stana Mojsilovic-Nana

STANA MOJSILOVIĆ - NANA

13.04.2022

SRBIJA



VRATILE SE MOJE PTICE

Pod moju strehu

vratile se opet ptice,

uz cvrkut i nježnu pjesmu

ponovo su gnjezdo svile.

Vratiše se drage ptice

starom gnijezu ispod strehe,

samo ti mi ne dolaziš

dok na pragu majka čeka

a zna da se vratit nećeš.

Pogled bacim Plavom Nebu

kao da mi nadu daje,

da od gore kuću gledaš

dok poneka kap se spusti

da l' to mili sa mnom plačeš.

Vratile us se ponovo ptice

u njima vidim pogled tvoj,

u njima nema straha

slobodno slijeću k' meni za sto.

Spuste se slobodno na mjesto

što tvoje nekad biješe,

gledaju me bez straha u oči

i svaka mi iz ruke jede.

A onda se dignu visoko

ka Nebu polete

a majka u njihovom letu

vidi sine tebe.

Stana Mojsilović - Nana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *