جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Apostol Adriana

Vis pe pat de stele



Apostol Adriana

Pe pat de stele-mi odihnesc, azi, visul

și-n mine în, înflorește Paradisul,

oază scăldată-n fericire pură,

unde iubiri și doruri începură.

Și-mi cresc pe umeri aripi, mari, de îngeri

hrănite cu iluzii și înfrângeri,

pe pieptu-mi nins, de ale lunii raze

se unduiesc fărâme de topaze.

Îți simt pe pleoale răsuflarea-ți rece,

ca o nălucă-n grabă mă petrece

și mă afund în reveria dulce,

pe gene-mi lacrima vrea să se culce.

Tu smulgi bucăți din luna aurie,

mi le-mpletești în păr, cu bucurie,

să-ți fiu doar ție astrul de lumină,

rătăcitor, prin sfera ta divină.

Și-n visul legănat, pe pat de stele,

mă văd regină peste trei castele,

împărăteasă a două imperii

și principesă în Țara tăcerii...

AdiA

13.04.2022

România


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *