جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Svaka zraka I'ma svoje cari

Sabah zora na moj pendjer kuca,

Ispod strehe zraci proviruju.

Svaka zraka svoju pricu I'ma,

 I moju mi dusu dodiruju .

Svaka zraka I'ma svoje cari ,

U Sabahe mnoge docekane .

Kad obasja ona svojim sjajem,

I uljepsa svima mama dane.

Posjeti me na srecnije vrijeme,

Kad je mladost u meni harala.

Kad su moje zore osvitale,

Na pendjeru ja asikovala.

Jedva cekah da mi noc zamrkne,

I da dugo ona svanut nece.

Jer ce doci oni koga volim,

I pogazit pod pendjerom cvijece.

Noc je kratka a ljubav velika,

Mnogo toga da se kaze I'ma.

Da mu sapnem da bez njeg nemogu,

Da mi vidi ljubav u ocima .

Autor : Dervisa Grabus Colakovic


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *