جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Jer nikad ne znas



Potrazi me u nekoj oluji ,

Mozda me vjetar negdje donese.

Jer nikad ne znas gdje ces me naci,

Ja sam ti zena bez adrese.

Mozda da pogledas u oblake visoko,

I tu su tajne jedne skromne zene.

Jer ja volim da putujem sama,

I da ozivim stare uspomene.

Trebas da pretrazis odaje svoje,

Mozda da me nadzes negdje u budjaku.

Ja te pratim kako dises,

Al ti mene ne vidis u mraku.

Zastiti me ako mozes ikako ,

Moje su namjere veoma ciste.

Ja samo trazim skromno mjesto,

A nisu sve zene u tome iste.

Smjesti me negdje blizu srca,

Jer ja sam doktor bez medicine.

Mozda ti izlijecim nacetu ranu,

 Vjeruj mi ne zelim igrati se s njime .

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

11/5/2022

 Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *