جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

                 Zylfo Goxhari

MOS E HSRRO KURRË!

Se di, si e pati hallin,

Pinim kafe bashkë,

Ma thante paketën,

Mbante flokë të gjatë,

Si baluke, prerë për bukuri,

Me fundra të djegur,

Si një bisht kali,

Kur pinte të dytën,

Kur i digjej gjethja,

Kërciste nga halli,

Si një degë përralli!

S'më pëlqeu kurrë,

Ishte palo burrë,

Sytë i mbante ulur,

Një shikim i fshehur,

Lëvizte në llucë,

Tamamë si shushunjë,

T'a pinte dhe gjakun,

Ndaj më të ngrysur,

Ishe rrobë e terur!

Ç'pate more mik,

Unë të thashë shëndet,

Kam zemren e mirë,

Nga unë mos e gjeç,

Rënçë në ndonjë soj,

Ndonjë soj gomari,

Hape gropën vet,

Mos mundo të tjerë,

Gjithë florinrinjtë e botës,

Shtërngoje në gji,

Po je palo burrë,

Mos e harro kurrë,

Ti do jesh i mjerë!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *