جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Sakri me u molitve svoje



Sakri me pod ocne kapke,

Neka ti budem mrvica mala.

Da ti je tako do mene stalo,

Vjeruj  mi da nisam

 nikada znala.

Hocu da ti budem zica od violine,

Da me prebiras  uvijek kada sviras.

Ja cu se predati potpuno tebi,

I uzivat kada me prstima diras.

Sakri me molim te u uzdahe svoje,

Jer ja znam da ti uzdises cesto.

Nije mi tjesno u njima uzivam,

I ne zelim nikad da mjenjam mjesto.

Ja znam da ti mozes uspjeti u tome,

Da me sakrijes u vene svoje.

Da kruzim u njima da te srecnim pravim ,

I ja ti predajem sve sto je moje.

I krv kad bi iz tebe pokapala,

Cini mi se da bih I ja tu bila.

Sve sam ti preuzela svaku tvoju poru,

I sve sto je u tebi ja sam zarobila.

Sakri me u molitve svoje,

Kada se molis I za mene se moli.

Sve ce ti se isplatit  jednoga dana,

Budi ponosan jer te neko voli.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

21/11/2022

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *