جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

ËNDRRA JONË!

Shpesh jeta më duket e shkretë,

Bardhë e zi, ashtu si e shikoj,

Se di si e shikojnë të tjerët,

Çdo fjalë kur del, të ëmbëlsonë,

       Pa dashje të lëndon!

Shpesh jeta më duket si një diell,

Shpirtin ëmbël ma ngroh,ledhaton,

Dhe të dua,s'më lë të jem i mjer,

Më ndjek hap pas hapi,me mua jeto,

         Në gjirin tim lulëzo!

Shpesh jeta më duket copa-copa,

E zhytur thellë nëpër ciniket gropa,

S'kam hapur,se di si hapen varre,

Për vete,jo,as për të tjerë,e di do iki,

           Jo si një njeri i mjerë!

Shpesh jetën e shoh me këmbë hapur,

Në të dukem si një guralec i zgërlaqur,

S'më pëlqen t'a jetoj atë, jetën ferr,

Mirësia,aroma,bardhësia,më pëlqejnë,

           Se gëzova,t'a gëzojnë të tjerë!

Shpesh jeta bëhet dorëzan,për atë,

Për mirësinë dhe dritën e pa anë,

Të mos ikim,rrjepacakë kokë ulur,

Se duam atë fatin tonë rrënjë dalë,

              Mizori s'të thotë më fal!

Shpesh jeta më duket shumë e bukur,

T'a jetoj gjithë jetën,prapë nuk ngopem,

E kam provuar parajsën disa herë,

Atje kam parë vetëm ëndrra në diell,

           Jo mirësinë e një bote zeher!

Shpesh jeta më duket katran i zi,

Ajo vetëm dhe unë i vetëm pa njerëzi,

I mbledh nën sqetull,një dorë shkarpash,

Ëndrrat e mia s'gjejnë vend ku të rrinë,

            Unë dhe ëndrrat,mezi hedhim dy hapa!

Shpesh jetën e shoh vetëm me yje,

Atë jetë që të gjithë e ëndërrojmë,

Se di pse shpirti fillon të dridhet,

Ëndërron ditën dhe muzgun e bardhë,

             Kjo është ëndrra e jonë!

19/12/2022.

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *