جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ja sam sretan



Sto me mucis kad znas da te volim,

Slavna zeno sa ocima plavim,

Sve sam prob'o nikako ne ide,

Ja ne mogu da te zaboravim.

Tvoj mi pogled u dusu unis'o,

Uvijek stoji u ocima mojim,

Blagi osmijeh unis'o u snove,

Izgubit te ja se uvijek bojim.

Sve prebrajam tvoje osobine,

Svaka ti je mome srcu draga,

Ja ih ne bih nikad izbrisao,

Jer ja zelim da ostave traga.

Ja sam sretan makar u mislima,

Sto te imam nekad i ovako,

Potrudi se ostani za uvijek ,

Nemoj ici od mene nikako.

Ti si meni kao lastavica,

U proljece kada gnijezdo pravi,

Ti si nasla u mom srcu mjesto,

Samo tako molim te nastavi.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic



***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *