جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Krenula sam sama



Krenula sam sama nepoznatim putem

I ako jos tamo  nisam nikad bila,

Ali sam se tako hrabro osjecala

Kao da sam ptica i da imam krila.

Gledala sam nijemo dok Sam putovala

Tvoj lik mi je bio u pravcu svakome,

Nisam nikad prije mogla zamisliti

Da cu tako hrabro svratiti nekome.

Jedva sam cekala da na mjesto dodjem

I mislila samo dal cu tebe sresti,

Nisam vjerovala da me cekas tamo

I da  toliko zelis pored mene sjesti.

A i ti si  isto tako hrabar bio

Rasirio  ruke oko moga vrata,

Nisi nikad znao a ni u snu snio

Da ce se pojavit zena nepoznata.

Pogledi se sreli na vratima  tamo

Nikada se nismo bolje osjecali,

Mi smo jedno drugom davno namjenjeni

Ali nismo nikad pronaci se znali.

Autor: Dervisa Grabus Colakovic

16/12/2022

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *