جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

 

Titulli: Atdheu im.



O malet e Atdheut tim, aty ku bora shkëlqen,

ju fshatra të veshura me gjelbërim dhe ti o i mrekullueshmi liqen!

Ty të thërras rini e bukur dhe e pazëvëndësueshmja ime,

sa dua të  kthehesh edhe njëherë në jetën time!

Sa dëshirë kam të shoh daullet e malësisë, kur ushtojnë dhe kumbojnë,

dhe burimet nga shkëmbinj,ngadalë kur mërmërojnë!

Në male të larta dhe nëpër brigje, aty ku këndon një bari,

Atdheu im i dashur, sa i bukur dhe sa i ëmbël je ti!

Atdheu im i dashur, sa dëshirë kam ti shoh,

liqenet e bukura dhe detet e kaltra që ndodhen kudo!

Ti natyrë e bukur vërtet je një mrekulli,

tek ty ne gjejmë paqe dhe gjejmë qetësi.

Atdheu im i dashur, sa i bukur dhe sa i ëmbël je ti!

Fier/17/12/2022

Albania

Autore: Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *