جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Njega hocu



Nemoj majko nikada me pitat

Sto ce moje srce izabrati,

Ono hoce samo koga voli

Ja ti kazem ti to moras znati.

Moje srce bogastvo ne gleda

Necu dvorac ni bijele kule,

Ja cu uvijek  s njime srecna biti

Kad bih  zivot poceli sa nule.

Njegova  me dusa zarobila

Volim njega njegova cu biti,

Ona mi se u srce zadila

Ne zelim ga nikad ostaviti.

Nemoj majko da ti zao bude

I ne moras brinuti se zato,

Njega hocu i vise nikoga

Ne treba mi ni srebro ni zlato

Ja cu spavat na njegovim krilu

Ne treba mi nikakva postelja,

Hocu srecu da djelimo skupa

Jedina je majko moja zelja.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

24/22/2022

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *