جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

 

Noc me prati



Kud me vode ovi dugi puti,

Dal me vode bas do srca tvoga,

Moje oci potpuno su slijepe ,

One nigdje ne vide ni koga.

Ti si njima potpuno ovlado,

Sva se tama na njih nanijela,

Noc ne prati used bijela dana,

Od kada sam tebe zavoljela.

Dal ces stici istinu mi reci,

Dal se nadas il ti je svejedno,

Dali zelis da me zaboravis.

il se nadas bicemo zajedno.

Nekada se sreca poigrava,

Kada ona treba nam najvise,

Nedajmo joj da nekad odluta,

Nek olovka nase zelje pise.

Zao mi je sto nije po nasem,

Sto se zbiva sve sto ne zelimo,

Ti sacekaj I srce otvori,

Ima nade da se pomirimo.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

10/12/2022


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *