جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

Dervisa Grabus Colakovic

Posveceno Mojoj kcerki



Prodje vrijeme tebe nema

Zastala sam kraj mezara da te pitam kako ti je,

Ja se nadam da mi dodjes

Nikako mi lahko nije.

Prodje vrijeme  tebe nema

A ja cekam godinama,

Da ti kosu pomilujem

Da posjedis malo s nama.

Da ti ljubim oci tvoje

Plave kao plavo more,

Da ti sapnem da te volim

Da mi oci vatrom gore.

Valja mi te ostaviti

Da mi budes tamo sama,

Nemogu te ni pokriti

Zbog tog patim godinama.

Mozda ti je nekad hladno

Nema majke da te grije,

Da ti dadne svoju ljubav

I uz srce te previje.

Pjesmu si mi ispjevala 

Na polasku kad si posla,

Gledala te kud mi ode

Nikad vise nisi dosla.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic




***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *