جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

E DUA VENDIN TIM!

Jetën e shoh thurur,shumë ëndrra,

Ëndrrat,shpresa,gjallë më mbajnë,

Bukurinë e dua, me fustanë të bardhë,

Më e bukura,me petale e veshur,

Thekët mbi gonxhe i dua palë palë!

E dua jetën me brinjët e ngjeshura,

E dua jetën, të jetë si një shtojzavallë,

E dua gurgullimin e ujit të burimeve,

E dua jehonën që përplaset në brigje,

E dua zërin tim,zëri që më sjellë behar!

E dua kur më thonë hëngre s'u nginje,

E dua kur më thonë njeriu më i marrë,

E dua shpresën e verdhë dhe kaltëroshe,

E dua sa shumë e dua më të bukurën,

E dua princeshën e bukurisë,jetën e fal!

E dua i dua malet me shumë dëborë,

E dua i dua fushat mbushur me gjelbërim,

E dua i dua lumenjtë e kulluar të vendit tim ,

E dua i dua të gjitha kodrat më bukuroshe,

E dua më pëlqen  rakia e thanës majhoshe!

E dua i dua lëndinat mbushur me lule,

E dua t'a hedh vallen e Osman Takës,

E dua i veshur me xhubletë e fustanellë,

E dua dhe po nuk ma dhatë,do t'i marrë,

E dua mos harroni jam stërnip i Fejzo Arrzës!

E dua jam toskë,nuk trembem kur fryn veriu,

E dua jam soj i Tafil Buzit,kapedan si ariu,

E dua do ulem të rri në sofrën mëmë,

E dua moj Mallakastër ballë ergjëndë,,

E dua kur thërret Rrapo Hekali se di ku rri dhe mali!

E dua Toskërinë, Mallakastrën , Labërinë,

E dua mësoni historinë mish e thua,

E dua kush se do Zenel Gjolekën me shokë,

E dua kush se do Selam Musa Salarinë,

E dua po s'deshe Vlorën e flamurit nuk e doni Shqipërinë!

(Vazhdon)

09/01/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *