جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fatbardha Berisha Budini

Titulli:Frymézimi im.



Janë aromat e luleve me shumë ngjyra,që i japin kënaqësi zemrës,

dhe frymë mëngjesit me zërin e shpresës.

Janë zogjtë që cicërrojnë,me shumë ëmbëlsi,

me melodinë e tyre në shpirt më japin lumturi.

Frymëzimi im është flladi i lehtë i pranverës,

që jep shumë freski trurit dhe

mendjes.

Janë shirat,erërat e ftohta të vjeshtës,

dhe gjethet e zverdhura,që bien prej pemës.

Frymëzimi im janë stuhitë e fuqishme të dimrit,

kur qëndrojmë ulur dhe marrim nrohtësinë e zjarrit.

Frymëzimi im janë buzëqeshjet e ëmbla të fëmijëve,

sepse ata janë mrekullia më e madhe e kësaj jete.

Frymëzimi im është kur buzëqeshjen njerëzit e japin me sinqeritet,

dhe jo kur ajo është hipokrite dhe jo e vërtet.

Fier/11/1/2023

Albania

Autore: Fatbardha Budini.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *