جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Hocu da te imam



Kad bih samo znala koliko te volim

Koliko si samo mome srcu mila,

Nemogu bez tebe kunem se zivotom

Ti si moju bolnu dusu izlijecila.

Kad bih samo znala koliko mi znacis

Sve bih za te dao toliko mi vrijedis,

Samo da si moja ruzo rascvijetana

Sve zivotne zelje ti ces da pobjedis.

Rodila te majka tako meni dragu

I da znades da si  meni namjenjena,

Uzecu te bona sve cu ostaviti

I moja ce zelja biti ispunjena.

Ni briga me nije sta ce drugi reci

Sve sam svoje vrijeme posvetio tebi,

Hocu da te imam toliko si mi draga

Kad bih odmah umro zazalio ne bih.

Budi moja samo ispuni mi zelju

Pa nek odmah umrem I nije mi zao,

Samo da ti kazem bez tebe ne mogu

Jer ja bih za tebe I svoj zivot dao.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

23/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *