جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Hrabrost moja



Nosicu se sa svojom sudbinom

I to meni nece tesko biti,

S njome sam se potpuno srodila

Nikada me nece ostaviti.

Ja cu s time uspijet pobjediti

Sve nezgode sto mi zivot daje,

Hrabrost moja jaca je od svega

Nikada me ona ne izdaje.

Sigurnost me nosi predaleko

Ja u sebe imam povjerenje,

Molitvama sve se dobit moze

I vratiti nade izgubljene.

Nikada se ne bojim ni cega

Jer nikome nevolje ne pravim,

Gazim putem meni namjenjenim

 I dalje cu  njime da nastavim.

Dusa mi je u svacijoj ruci

Ona zeli svakog usreciti,

Srce moje za svakoga kuca

I do kraja zelim takva biti.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

02 /1/2023

 Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *