جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

Fadila Liđan Murić

I RUKA U VATRU



Fadila Liđan Murić

Bosna i Hercegovina

Bosanski jezik

I RUKA U VATRU

Maštom sam svojom gradila za nas

malenu kućicu svu u cvijeću,

to toplo gnjezdo za ptiće naše

koji se nikad izlijegli nisu.

Opijena ljubavlju k'o najboljim vinom,

nadom sam bojila sva svoja jutra,

čekala samo tvoju riječ jednu

da poletimo zajedno u naše sutra.

I ruka u vatru, bez imalo žala

za tebe spremna sam bila

srušiti prepreke sve među nama

ostaviti sve što srcu je drago .

Kućicu malu iz moji snova,

oronulu,vrijeme polako ruši,

umjesto cvijeća oko nje

korov iznik'o i od nje veći.

Samo mi ostali smo isti

zatočeni u vremenu prošlom.

I danas bih isto kao i tada

ruku u vatru stavila za tebe.

Autor: Fadila Liđan Murić 


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *