جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ja cu te cekat



Kreni jednom nemoj se omisljat,

Put je dalek tebi valja stici,

Ako ne zelis kud te srce vodi

Ja te molim ostani I nemoj ici.

Ja cute cekat na pola puta,

Put je mracan svijetlosti nema,

Neboj se niceg ti si navikao

Ne dozvoli da te cekam  dusa je  moja  vec na izmaku.

Dugo sam cekala dolazak tvoj,

I suze ronila svakoga dana,

Da li si ikada razmisljao o tome

Da moja dusa u pustinji zebe.

Jedno je voljeti, a drugo je se nadati ,

Kreni zaboravi navike svoje

Bosih nogu jer trnja nema,

Ono je posuto po mojim stazama,

Iz mojih tabana krv je uvijek lila,

Gazeci staze kroz gusto trnje

Dusa je na izmaku ja je ne prepoznam

Smiluj se I negledaj kako ce ti biti.

Strah me neki cesto obuzme,

Maste su moje velike bile,

Kad bih te izgubila u gustoj magli

Dajem ti srce u rukama ga nosi.

Autor:Dervisa Grabus

19/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *