جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Kunem ti se



Kunem ti se

Jesil i sad lijepa kao prije

Zanese me sa svojom ljepotom,

Kud god idem ja mislim na tebe

Istina je kunem se zivotom.

Zavade me da mislim o tebi

Tvoja sjena mene svugdje prati,

Kunem ti se zlo cu napraviti

Ja ne mogu vise izdrzati.

Nekada bih pao na koljena

Molio se jer mi znacis mnogo,

Ako mi se ne usvoji molba

Prezalit te ne bih nikad mog'o

Nikada se pomiriti necu

Nit cu sebi i kad oprostiti,

Sto dozvoli da te drugi ima

Da li mislis ikad moja biti.

Kad preberem davnu svoju proslost

I u njoje uspomene svoje,

Nista lijepo nemam zapamtiti

Sva je vrijednost plave oci tvoje.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

8/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *