جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Fadila Liđan Murić

NEDOSTAJEŠ, MAJKO



Često mi majko u snove dođeš;

ja naslonim glavu na grudi tvoje,

i slušam srce kako ti kuca.

Otkucaje brojim,

otkucaj svaki k'o da moje ime zbori.

Ti,od teškog rada ogrubjelom rukom,

a nježnijom od najmekše svile,

miluješ me i kosu mi sklanjaš sa lica.

Ljubim ti prste,dlanove,

te ruke drage,

koje su me majko,odhranile.

Čitam u očima tvojim ljubav.

Toliko nježnosti,zar igdje drugo ima ?

Nedostaješ ,majko!

Kad mi od Boga iskušenja stignu,

nemir grudi stegne,ne znam kud bih sobom,

da mi kažeš:"I to će proći,dušo"-lakše bi mi bilo.

Tugu i bol da ti povjerim,majko,

i radost bi mi još veća bila,

da je s tobom dijelim,najmilija moja.

Do susreta našeg,

za rahmet duši tvojoj,

dragom se Bogu molim.

Do tada ,svakog dana,sve više i više,

ti ćeš mi nedostajati,majko.

Autor:Fadila Liđan Murić

Bosna i Hercegovina

Bosanski jezik

28.01.2023.god.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *