جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Ponijele me zelje



Zaspala sam na rukama tvojim

Ponijele me zelje predaleko,

Isto da je u snovima bilo

I ti si me tako zeljno cek'o.

Nisi mog'o srecu da sakrijes

I ti si je cek'o godinama,

Drago mi je sto ti se ostvari

Sto se ona rodi medju nama.

Nikad ti je nije dosad bilo

I niko te nije pomilov'o,

Sve si nade bio izgubio

Sada si se rodijo ponovo.

Sada budi hrabar iznad svega

Sacuvaj je i nikom je ne daj,

Kad je dosla bas u tvoje ruke

I ti njoje potpuno se predaj.

Lutala je putevima raznim

Al se nije niko pojavio,

Neko ne zna srecu prepoznati

Kajace se sta je izgubio.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

12/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *