جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

 

STINËT!

Zylfo Goxhari

 

STINËT!

Iku një vit,nga jeta,më thonë, u rrite,

Stinët mu bënë tepër epshore,

Epshin e tyre t'a shtrydh tek zemra,

Shpirti im rri atje,te të lashtat bedena!

Bletë punëtore, të tillë të gjithë jemi,

Stinët filluan t'më ngatërrohen,stinët,

Kohë shumë e shthurur,stinë pa emër,

Prapë i dua,gjithmonë i kam në zemër!

Të ngatërrohen e të ulen ndër gjunjë,

Njëra stinë e ndjen rrjedhjen në lumë,

Jetojmë,ngatërrohet dimri me vjeshtën,

Unë ngatërroi verën me pranverën!

Se di si bëjnë,gumzhijnë të gjitha bletët,

Po e mësova ëmbël do t'ua tregoj,

Më ka marrë malli për një fjollë dëbore,

Lule borës,sja zë vendin lule tjetër!

S'jam shumë ziliqarë për stinë e vjetra,

Të rejat i dua,kohën sot, jo kohë tjetër,

Kur të iki, dua,katër stinët t'i kem pranë,

I këndova,i këndoj jetës,jo përrallës së vjetër!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *