جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Trazio si I molio Boga

Ja sam spremna sve sam spakovala

Doci cu ti   sacekaj me tamo,

Nemoze se vise izdrzati

Obadvoje naj bolje to bolje  znamo.

Budi srecan znam da jedva cekas,

Hocu s tobom docekivat zore,

Pricacu ti kako mi je bilo

Bez tebe je zivjeti naj gore.

Ja ti hocu  zivot olaksati

Znam da ti je uvijek tezak bio,

Trazio si i molio Boga

Sto si htjeo sad si i dobio.

Molio si i danju i nocu

Molitva se tvoja uslisila,

Ti bi uvijek patio u tami

Da se nisam tebi oglasila.

Sad me cuvaj i nikom me  nedaj

Srecni ce mo biti obadvoje,

Nikad nismo znali sta je sreca

Sad si srce zarobio moje .

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

28/1/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *