جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

VESA DHE LOTI.

Ç'pate ,më lëndove,

Më the je i marrë,

Ti s'më kundërshoive,

Kur të putha sytë,

Larë me djersën ar!

Ç'pate,më vrave,

S'më the dua,a s'dua,

M'u shtua jeta,kur dora,

Më beso s'më pyeti,

Erdhi, në gjokset e tua!

Ndjeva ledhatim,

Në gushë e kisha gjëndër,

Ëndrrat zunë e lindën,

Ma ngrohu shpirtin,

Dora përmbi zemër!

Mi ndeze llambushkat,

Në zemrën e plakur,

Aroma e gushës,lulja çeli,

Behar për së largu,

Drita çelte, të prisja tek pragu!

Ma shkruajte emrin,

Në lëndinën time,

Lulet, gjithë i mblodhe,

S'më le një thërrime,

Sa e vogël mu duk jeta ime!

Jeta,aromë trëndelinë,

E njohu moderrnen,

Fjeti,mbështetur në brinjë,

Etjen ja largoi vesa,

Përzier me lotë nën dënesa!

Të gjithë lotët ikën dhe vanë,

Shkuan,në lëndina,

Lulet, duan t'i kenë pranë,

Po s'të pikoi vesa,pikon loti,

Vesa dhe loti,ven tek i zoti!

Bashkë flenë,me ëndrrat,

Ëndrrat i mban shpirti,

Ëndrrat i do dhe zemra,

E sheh ëndrrën më të bukur,

Ditën,kur të lind nëna!

Vesës,lotit,i them mirëmëngjes,

Vesa dhe loti të japin jetë,

Të japin jetën e ëndërruar,

Për vesën dhe lotin e syrit,rri,

Tërë jetën poeti rri zgjuar!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *