جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

ZËRI I JETËS.

Më urojnë,sa shumë,të gjithë,

Më thonë bravo super,të lumtë,

Të lumtë mëndja dhe pena,

Thjeshtë u them faleminderit,

Respekt, shëndet i uron zemra!

Urimi juaj,veshur me fisnikëri,

Fisnikëri me rrënjë jo me dega,

Gjithë mornica më mbushet trupi,

U lexoj,kur zë e kërkoj një poezi,

Se gjej dot,fillon e më dhëmb zemra!

S'jam askush,me ju jam dikush,

Një e miljonta qelizë e jetës,jam,

Thjeshtë një kalorës i bardhësisë,

S'jam askush,bashkë jemi dikush,

Me ju,jam,jemi zëri i jetës e vërteta!

19/01/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA!


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *