جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Emmiliy Emma Wolf

ISPRAĆAJ

Svako jutro ispraćam noć,

zvijezde što nebom sjaju,

na žalost, život će tako proć',

bez da ti znak ljubavi daju.

Znam dolazi ponovo veče,

a potok kraj kuće žubori i teče.

Opet je jutro i novi dan,

izmjenjuju se java i san.

Uveče, kad je zvijezdama nebo

pokriveno, kao tepih meki,

ja čujem neki glas daleki,

kaže mi da ne plačem,

jer suza i tuga unište dušu,

ležem tad na jastuk meki

i osjetim veliku u srcu sušu.

Ponekad mi u snu dođe

jedna sjena i blagi lik,

kada se budim i tada shvatim,

da je to san,začujem krik...

sopstvene mene.

Jedne same žene,

od mnogih,koje

pate i bole,ja vjerujem

da bi željele,

da ih iskrene ljubavi vole.

I tako,ispraćam ja zvijezde moje,

u jutarnje sate budna, a snena,

u svakoj piše jedna ljubav

kada postane uspomena....

tekst i fotografija podliježu zaštiti autorskog prava.#emmawolf#


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *