جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Dervisa Grabus Colakovic

Jednog dana



Sve su kazne meni propisane,

I ja cu ih sviju osluziti,

U proslosti sto zaradi neko,

Ja se sada moram oduziti.

Niko nije razmislj'o o tome,

Naplatit se mora svaka greska,

Nemoze se ona nigdje sakrit,

Bila lahka ili bila teska.

Ja sam spremna sve od sebe dati,

I ne zelim sto od sebe dajem,

Kad saberem ono sve sve sto cinim,

Nikada se ni zasto ne kajem.

Jednog dana doci ce po redu,

Da progrije sunce iz oblaka,

Da odledi sto zamrznuto,

Izdrzace dusa jer je jaka.

Da se dusa odmori u miru,

Da preberem sto je bilo prije,

Da zakopam nebi li poniklo,

Niko za to nikad znao nije.

Autor:Dervisa Grabus Colakovic

10/2/2023

Autorska prava zadrzana


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *