جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

Zylfo Goxhari

LARG  DUART NGA KOMBI IM!

Hapini sytë,mos e mbyllni gojën,një ditë të gjithë do ikim,por duhet të zgjedhim si do largohemi nga kjo botë.

Berisha akuzon Ramën për korrupsion,për njëmijë e një të zeza si përmend dot as emrat,se i flasin anglisht,sllavisht,greqisht ,me gjuhën e CIA-as,FBI-së,UDB-së,deri në terrorizëm,i takon drejtësisë le ti provoj!

Rama akuzon Berishën,me një dosje të brisht,se di nëse e ka me tërë mend,lëreni "nongratën",ajo s'pi ujë me këtë drejtësi në këtë vend,"nongrata amerikane" është një zero me xhufkë,po të dojë drejtësia,nëse ka,le t'a thotë padrejtësinë,drejtësia gjermane,,largë qoftë ajo franceze,s'na ka dashur dhe unë si besoj,e dua dhe dua të jem një Avni Rustemi,tradhëtisë plumbin t'ja derdh në gojë,lëreni mënjanë Inglizin bel hollë,politikë angleze,për turp,faqe shollë!

Berisha akuzon hapur Ilirin (Ilir Metën)mbi njëmijë herë,hajduti i floririt, koalicion për të fshehur vjedhjen e floririt,jam i sigurt që ai është pjesë,në fund i paguan gomari dhe ai fshatari i mjerë,demokrati më sublim,prapë Berisha,KOMUNISTI MË SUBLIM,heroi i një toke të mjerë, thjeshtë sa mëkate mbanë mbi supe,pyesni Ali Spahiun,Pjetër Arbnorin,kush e urdhëroj vrasjen e dy HERONJVE TË SHKODRËS,të 2 prillit,akuzuan Gramoz Ruçin,ministër i brendshëm,mesa di e pati guximin dhe në familje kafen e piu dhe i ngushëlloj,po Lideri i demokracisë ku ishte apo ,po qante në një fund përroi?!

STUDENTI i 90-tës,ILIR FLORIRI,më besoni unë s'di asgjë,e ka thënë BERISHA,RAMA,publikisht,po se besoni,vëreni gishtin tuaj në b....,mos harroni,kur të keni krruajtje,në doni t'a largoni,shkoni atje,tek një  kovaçan "evgjit",( ju kërkoj ndjesë se s'jam rracistë),

kush mi shan dhe nuk mi respekton " mjeshtrit evgjit të Tepelenës dhe të gjithë Shqipërisë", kafshata për jetë le t'u mbetet në grykë!

Studenti i nëntë dhjetës, fletë dhe buzëqesh,

Një buzëqeshje shumë e hidhur," Partia e lirisë",

Më ngjason,sa shumë me një kofinë shelgu,

Se ç'është kofina,shqiptarët e jugut e dinë,

Po të pyes shqip,jam Tepelenas,nip Skrapari,

Të mësoj unë po ke harruar të flasësh shqip,

Je vrasës s'të them dot,t'a them plotë gojën,

Gjynah që je birë dhe djalë Skrapari,

Merre Berishën dhe Ramën me vete,

Të prishet perostia me këmbët e mistershme,

Ky komb do lind e do jetoj për së mbari!

Larg duart nga kombi im,

Nëse u ka mbetur një pikë gjaku shqiptar,

Tradhëtinë e kemi vrarë mijëra vjet më parë,

Kush ja gjeti rrënjët pabesisë,

Mos u bëni të pa besë,do jeni të mallkuar,

Mallkimi do t'u ndjek brez pas brezi,nëse doni,

Testamenti im do jetë

:-Një komb i brekullueshëm me politikanë të marrë !

10/02/2023

ZYLFO GOXHARI ERSEKË ALBANIA


***********************


***********************

الوسوم:

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *