جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

MLADA FALI

Ibrahim Ibrahimovic

Autor: Ibrahim Ibrahimović

Vareš, Bosna i Hercegovina

MLADA FALI

(Rima na I)

Jutro se budi,

bude se sanjari...

Vani

kiši,.

u prozor tuku kapi...

U kupaonici,

u špigli,

obrazi

mi

blijedi,

malo sam drugačiji,

zato što sam stariji.

Na televiziji,

_vijesti,

rat u Ukrajini,

i

plač dječji...

Lutaju mi

misli,

u neki,

svijet ljepši.

Cijele noći,

snovi

mi

bili,

konji

bijeli

i

naši

svatovi...

Cijele noći,

snovi

mi

ružni,

tu su svatovi

i

svi

su veseli,

samo meni,

oko suzi...

Oko je traži,

mlada mi

fali,

ukrali

je oni,

sivi,

oblaci...

Na javi,

snovi,

su mi

jasni.

Čaj ću popiti,

vrući,

onaj što miri,

po ruži,

da me smiri!


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *