جاري تحميل ... فنون

إعلان الرئيسية

جديد فنون

عاجل

إعلان في أعلي التدوينة

جديد موقع علَّم نفسك

جديد علَّم نفسك

 

MOJE DJETINJSTVO

Fadila Liđan Murić

Autor: Fadila Liđan Murić

Bosna i Hercegovina

Bosanski jezik

MOJE DJETINJSTVO

Nekad sjeta,nekad osmjeh,

javi se na licu,

kad razmišljam o prošlosti

i svome djetinjstvu.

Nije uvijek bilo lako,

nedostajalo je svega,

al'  usprkos svemu tome

bila sam i sretna.

Majka, otac, sestre, braća,

svi smo bili skupa,

važnije od sveg bogatstva,

ljubavi,imali smo puno.

Prva slova naučila sam,

čuvajući stada bijela,

a u školu pješice

svi smo išli tada.

Učitelja s ljubavlju

i danas se sjećam,

stare škole, svih igara,

simpatija i dobrih drugara.

Nije samo prazna priča,

ono što su davno rekli,

od kolijevke pa do groba

najljepše je đačko doba.

Sve lijepo brzo prođe,

prošlo i djetinjstvo moje,

ostale su uspomene,

one nikad proći neće.

11.02.2023.god.


***********************


***********************

إعلان في أسفل التدوينة

اتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *